Kava Bialetti i njena duga tradicija

Kava Bialetti i njena duga tradicija

Kad je Bialetti u pitanju, tradicija je svetinja. Ovo je brend ukorijenjen u tradiciji, s pogledom na budućnost. Od trena kada su se uspješno plasirali na tržište nisu stali sa inovacijama i razvojem.

Iako je njihova povijest duga, nikada nisu prestali sa razvojem svojih proizvoda i usluga. Prenošenje kvalitete, stila i dizajna Bialetti asortimana izravno kupcima: ovo je razlog za projekt Bialetti Store, s otvaranjem prvih maloprodajnih trgovina jednog brenda sada već davne 2006. godine.

Povijesni i značajan datum za tvrtku je i 27. srpnja 2007. godine jer Bialetti Industrie je postala tvrtka koja kotira na internetskom tržištu dionica Talijanske burze. Ovo je bio jedan veliki skok i napredak za tvrtku.

Idući napredak bio je 2010. godine kada dugo i precizno iskustvo ove kave prihvaća izazov espresso aparata. Uz I Caffe d’Italia kapsule, počelo je osjetilno putovanje kroz izvrsnost talijanske espresso kave, naglašavajući razlike u navikama i okusima od sjevera do juga.

Naporan rad i predanost odjela za istraživanje i razvoj Bialetti donosi 2016. godine klasičnu Moku na električne ploče za kuhanje, staklokeramičke ploče za kuhanje i indukcijske ploče za kuhanje. To je zahvaljujući kombinaciji materijala: aluminijski poklopac i kolektor za kavu upareni su s grijaćom posudom i lijevkom od nehrđajućeg čelika. Dobitna kombinacija!

Godina 2020. bila je izvor radosti s ekološki prihvatljivom Gioia-om. Asortiman aparata za espresso Bialetti obogaćen je dolaskom Gioie. Ultrakompaktan (manje od 34 cm dubine) i pametan, donosi okus prave talijanske espresso kave u talijanske kuhinje. A također je i ekološki prihvatljiv: kapsule su doista od recikliranog aluminija.

Godinu 2021. obilježila je Perfetto Moka: Bialetti kava za ljubitelje Moke. Inspiriran istinskom strašću i dubinskim poznavanjem proizvoda, Perfetto Moka je stvoren da postane njihova kava za ljubitelje Moke. Proces mljevenja je dizajniran i kalibriran za korištenje Moka. Luca Argentero je izabrani ambasador ovog popularog brenda.

Moj muž i liposukcija
Pravilan pristup kad je povećanje usana u pitanju